lauantai 19. syyskuuta 2015

Sinisusuluun tilari


Sinisusuluun tilarista tuli valmis ja olen todella tyytyväinen. Ensimmäinen upotettu merkki onnistui, pystyharja onnistui, ja ponin rakenteesta tuli kiva. Erityisesti pidän ponin korvista ja silmistä. Sieraimet olisivat saaneet olla hieman enemmän sivuilla, mutta ihan kivat ne tuossakin ovat.
Pitäisin ponin itse jos se olisi myyntiponi, mutta tilarit menevät tilaajille, vaikka kuinka poniin tykästyisin. Minusta tosi symppis kaveri, joka muistuttaa harvinaisen paljon kettua. 
Hintaa tälle ponille tuli 34€ täytteiden ja kepin kanssa. Poni lähtee uuteen kotiinsa ensi viikolla :)



♥ - Miikkuli

3 kommenttia:

  1. Moi. Katoin sitä sun karvakepparia torista ja rakensin soittamaan isälleni ja kysymään hänen mieli pidettään.... heti kun sain isäni kiinni ja kerroin asiasta niin hän sanoi että on liian arvokas.. �� Ois siitä kyl tullu hyvä kaveri sille mun yhdelle hevosistani jonka sain sulta.. on kyl voinut hyvin ja virtaa on piisannu�� Niin onks sulla siis vain 1 keppari...? Mulla on tällä hetkellä 32 mut kyl haluaisin lisää niitä�� t. Veera

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka mulla on se karvainen poni, sekä tuo musta täplikäs molemmat myynnissä :) Ja karvaponin kangas oli niin kallista ja työlästä ja siksi hintakin on korkea :c Mulla on tällä hetkellä vain Laku :) Ja kiva kuulla että voi hyvin :) Pitää katsella jos karvaponi ei tuohon hintaan mene niin voin sun heppojen kaveriksi hieman halvemmalla myydä :).

      - Miikkuli :)

      Poista
    2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

      Poista